Thursday, September 16, 2010

luahan hati..mood:emo(-.=)


okay hari ni cakap melayu asli tulen penuh!mcmana kalau dalam hidup korg semua ada 1 bnd korg rasa mcm menyesal GILAAAAAA.pastu korang rasa mcm hidup dah xbermakna sbb benda bodoh yg korg buat tu.mcm tu lah aku raseee :,(
kdg2 aku boleh trime la smue ni jd tp bila sorg2 je mesti aku rasa terkilan sbb benda2 bodoh2 ni
smlm aku IM mbr skolah mngh aku,nama dia S,pastu dia tu mcm cool la jgk bab2 bg nasihat
positive je.dia ckp klau ikutkan buat apa nk menyesal sbb bila menyesal bnd tu buat kita susah hati
bawak beban.hidup ni x blh beban2.dia ckp klau ikutkan dia lg la byk bnd nk nyesal tp buat ape nak beban2
then bila aku dgr aku rse betul jugak.maybe dah tertulis bnd tu mmg nk jd cuma aku xtau kenapa benda2 tu jd smpai buat aku jugak yg sedih smpai skrg.ikutkan aku ni ramah,ramah la jugak tp bila aku rapat dgn some1 tu kdg2 aku igtkan org tu akan faham aku.mungkin dia faham tp angin aku ni cm gile sgt.aku ni bkn sng ckp maaf.sng ckp aku ni ego gila la.nyesal aku laa:(
tp menyesal pun x guna.jadi,aku menangis la sepuas hati utk meleraikan segalanya.kalau ikut kan angin badan aku ni mmg x menentu.xde sapa tahan aku rase..aku malu jugak la dgn perangai aku,kdg2 cuba berubah tp kdg2 menjadi.klau dulu aku cm bodoh gile sbb siakan seseorg yg aku baik gila kot and perfect sgt dkt mata aku tp sb perangai aku and angin badan aku yg xmenentu ni.sng ckp aku x fikir dgn rasional pn bila nk cakap time aku tgh marah ke xsedap hati ke ape2 je la yg berkaitan dgn hati.kiranya aku ni bengong jugak la.jadi,habis la smue kisah aku yg 1 ni.ni je la 1 bnd yg mmg buat aku sedih dan menyesal spnjg hdup.ksian jugak kwn2 aku jd mgsa dgr kesedihan aku.menyesal aku sbb buatkan diri aku jd bodoh xreti pendam mslh sndri.SUMPAH!kepada mbr2 yg aku ada cte masalah maaf sgt2.aku ni kdg2 mmg gile pun sbb ikut sgt perasaan.aku menyesal.harap korg terima je la kemaafaan aku.aku cuba ubah.insya-Allah.:)aku pun xsgka aku boleh buat ayat mcmni tibe2.pelik aku.SERIUS.mcm pelikkkk apsal
ah ape2 lah.jujur semuanya
okay la sampaidisinisaja.jumpa kemudian hari.