Thursday, January 6, 2011

ferry corsten beautiful

aku xpernah rasa cm excited gila nk tulis new entry sb I know Im no GOOD about it.idea aku x bombastik and kdg2 lack of inspiration,xtau tulis ape pun. tp akibat kebosanan yang tahap gila F punya,so aku pn tulis je lah ape2 je.Since blog aku xde lah tumpuan ramai sgt so bnd ni kira mcm diary aku je ar,sedihnya alone sbb mbr aku smue cm jauh.da lama gila kot aku xkeluar hang out dgn member2 aku.dah new year pun tp aku mcm DAH LAMA GILA terperap bapak lah bosan,nasib UIA Nilai best.eh xbaik tipu,Sumpah xbest xde ape pun.tmpt paling xbest dlm malaysia.zzzzz.klau diberi peluang,tiap2 mgu pn aku nak balik.oh ya lama gila aku xbalik Kuantan so aku sgt bosan stay di KL.dah la xde sape2.last aku balik kuantan was during raya haji je aa.pastu xde dah.smlm spotcheck,aku xsorok ape kt mana2 just kt blik study je.xkne ape sb aku buat muka xde perasaan je.tp mmg fellow tu cerewet la,aku pakai shorts nmpk lutut sikit dah suruh tukar.bkn nak nmpk ternampak,alah xkisah la.hah 1 lg,aku xsuka sem ni.evertyhing seems xclear pun.carry marks pun aku xsure cmne.ye la asgmnt 20,mid sem 20 tp kuiz xde pn nk cover carry marks cukupkan 60.eh hampeh lah wey,aku NAK KUIZ bru btul2 cabar minda and sng nk hitung carry marks bpe.nk aim sng ni nk hbis sem ape kes.plus naik cuti aku cm lg la byk buat hal sndri mood tu cm xde LGSG.aku kne jumpa bomoh kot buang badi2 kt badan aku ni.okay lovelife,aku dah bosan org tny dah ada BF bru ke belum sbb perlu ke ada BF tu?aku bkn xnk ada bf tp aku xtau pn aku nk minat sape plus xde sapa pun minat aku.hah!okay fine,xde sape pn yg blh buat aku rasa mcm melting mcm sebelum ini.xde xde.doakan aku xgay or les or etc or I will end up as andartu sampai bila2.okay aku ngarut.xde mood nk type dah.k bye!